Pages

Tuesday, August 30, 2011

Raye dan RAye lg !!!

Asalamualaikum..
hah,kejap je kan pose kite dah raye..aku rase rase ary nieh la 
paling s0nok..bkan ape..
first dpt kmpul ramai-ramai ambil gambar
makan lemang,bergurau,mntak maaf.. bla,bla,bla...
sec0nd,jmpe sdre mare..kadang ade yg penah serempak
bile raye baru taw sdare kite..ayat dye cam nie..
ehh,tak sangka kau sedara aku
bukan kite penah jmpe ke kt bla,bla,bla..
Hahaha !..lawakan kan...
tpi tu la hakikatnye sekarang..
motif aku nie sebenarnye nak tunjuk kat korang gambar
sepanjang raye nie..
tapi kire part 1 la..
nanty ade lg smbunganye sebab raye kan sebulan..
jom layan gambar jup..
sowie gambar ta lawa sebab gune kamera telef0n..
(^_^)
haa..lg satu..nk cakap selamat menyambut hari kemerdekaan..
biar kite nie merdeka luar dan dalam !!!






                         sori gambar terbalik..owg yang snap picture nie
                                dah pening bau asap mercun +bunga api...




                  mak ngan kakak aku yang tersayang...sebenarnyer ramai lg family ak..
                                            nnty la aku sumbat dlm nieh..hehehe



haha..terkej0t kew..nie gambar polis yang rampas
mercun kat kg nieh..(^_^)

No comments:

Post a Comment