Pages

Friday, August 19, 2011

Salam ramadhan al-Mubarak !!!



Dah lame tak menaip tangan aku nie mule la gatal. .
citer mmg la bnyk sangat nk dikongsi..
tapi 2 la,mase ta mengizinkan. .
selain kesibukan yang teramat sangat..
hari nie just nk ucap selamat menyambut Ramadan
 walaupun dah sampai kt penghujungnyer..tapi tak bermakna tak bole nk ucap kan…
dalam bulan yg mulia dan juga dilimpahi berjuta2 barakah nie
mcm2 citer dan keluhan aku dengar…
nie la cabaran dalam hidup nie tambah2 bulan puase nie..
ramai jugak yang jdikan pause nie sbgai alasan…
(*termasuk ak la2)
Sbnrnyer tak elok..puase,pause la jugak kan..
Keje jalan mcm biase…
Aku teringat tok guru ak ckp..tpi ayt dye pn ingat2 lupe..Haha!
Dye ckp”org yang baik adalah org yg gembira menyambut kedatangan Ramadan dan menangis apabila hbisnyer bulan Ramadan”p/s betulkan kalau salah..
Gembira kt sini bermaksud mereka gembira kerana pahala amalan berlipat kali ganda dari
Bulan2 yang biasa dan merebut lailatul qadar=malam seribu bulan. .
So,tepuk dada tnyer selera..kiter nie tergolong kew dalam orang2 mcm tu..
Okeylah,dah macam nk skolahkan korg plak..Haha!
Nk citer pasal arnab2 kesayangan aku ad sedih cket..
Ntah ape silapnyer mase aku matingkan dowg oke jew..
Bile smpai tarikh yg ditunggu tade pn yang beranak..
Tape la,tade rezeki la 2..next time I will do it better…wah,mcm ak plak yg nk mating ngan dowg..adoi…
Haha. .
So,smpi sini dulu lar citer aku..
Nnty aku post lg ea entry2 yg menarik..
Thanxx a lot kpd yg sudi jengah blog ak yg ntah pape nie..
Oke,adios amigos…salam

No comments:

Post a Comment