Pages

Sunday, March 25, 2012

Belum sempurna !






Yup,baru semalam rasanya terima surat temuduga masuk ke institut pertanian.kenyataan nya semalam jugak lah kami semua berpisah.Masing-masing pulang ke tempat asal.banyak sangat kenangan,dari hari first jejak kaki ke institut tu smpai ke hari ini macam-macam da kenanganya.Sunguh,tempat itu,tempat berdiri bangunan tua yang banyak melahirkan si muda siswa siswi,yang banyak mengisi ruang meneruskan dan memajukan sektor pertanian negara.Hurmm,memang berat masa meningalkan institut pertanian ni.banyak,banyak sangat kenanganya.Harap dapat bertemu lagi warga institut pertanian 2010/2012.masih belum sempurna kita sebab tak masuk lagi LI.harap semuanya baik-baik je masa LI nanti.jangan nakal-nakal sangat.pape pun aku sayang korang semua.dendam,benci semua dah buang.buang jauh sangat dan dah lupus pun oke.jumpa nanti kat mana-mana jangan tak tegur plak.aku senang je korang nak cam.yang cubby-cubby tu,ad plak "kecacatan terindah tu"ayat syg saya aku la tuh.tegur taw !

segala kenangan terukir teguh dalam hati nieh.harap persahabatan ini tetap utuh walau tidak bersua muka.rindu nak jejalan same-same pergi ladang.kumpul pagi-pagi,yang paling rindu yang kat bawah nie.macam-macam perubahan dah berlaku dalam diri selepas bertemu dia.tapi yang positive lah.hehee

                                                 yup,dia yang simpan ati saya !
hehe.sunguh,baru dua hari haiii rindu sunguh kat dia.dah dok jauh dah.tpi harap hati tetap dekat.tak sabar nak jumpe lagi.tapi tataw la bila.sayang taw kat awak.(^,^).semoga hubungan yang terjalin ini disudahi dengan lafaz "aku terima nikahnya.."..Amin Ya Allah.

2 comments: