Pages

Thursday, September 8, 2011

selamat datang syawal !!

asalamualiakum..

haa,mesti ada yang cakap aku tak teng0k kalendar islam kan.sebenarnyer syawal nie name arnab aku.arnab nie aku beli pagi semalam.Mase lapas balik pejabat pertubuhan peladang aku singgah la kedai binatang kejap.saje nak cuci mate teng0k binatang.last,tengok la kat belakang.ad0iii,ade tiga ekor angora la plak.nie yang buat aku tak pikir panjang nieh.sembang lebih kurang ngan t0key dye dapat la beli jugak,dah lame sangat ngidam nak beli arnab jenis ang0ra.lagi satu arnab aku beli nie jantan jugak.jadi sekarang dah ade dua jantan,dua betina.alhamdulillah la bulan syawal nie dapat jugak beli si angora nieh.terus letak name syawal.hehe !

okey kat bawah nie ade la siket gambar syawal.Ensem+comel la jugak syawal nieh.tanyer tokey dye semalam angaran umur syawal nie dalam 4 bulan dah.So,dua bulan lagi dah boleh jadi bapak.(^_^)




                                               d0bot tengah beramah mesra dengan jiran baru dye..(",)


amacam,comel saye lagi kan dari tuan saye..<3

No comments:

Post a Comment