Pages

Saturday, February 5, 2011

Bermula lah aku sebagai seorang bloger!!!

salam
   syukur alhamdulillah..hajat aku nak buat blog dan memiliki ahli baru dalam famili aku tercapai jugak...dah lme gile nak berbloging nieh..tapi kerana kesuntukan masa dan juga kekurangan ilmu membuatkan semuanya terbatas...alhamdulillah la akhirnya tercipta juga blog(rumah arnab mil) nieh...aku memang baru cngat dalam dunia blog nie...hrap ade la yang sudi menolong...
   tujuan aku tulis buat blog nieh sebab nak kongsi ilmu dan petua nak bela pet terutama arnab...minat bela arnab memang taleh nafikan...walaupun dah berkali-kali gagal ak tetap still ngan hobi nii..harap spe-spe yang leh kate sifu dalam dunia arnab nieh leh lah kongsi ilmu korang...jgn segan-segan...
  setakat nieh la dulu...da macam tulis karangan la plak...hehehe...nie la rumah arnab aku yang tak seberapa..kat sini la buah hati aku berteduh dan berkongsi kasih ngan aku..hehehe...harap dowg ta la mengeluh sebab aku ta dapat buat banglo kat dorang...k,la...time kasih banyak-banyak kepada sape yang sudi lawat blog aku nieh..=)

No comments:

Post a Comment